Výmena a reklamácia

Výmena a reklamácia

Reklamácie / výmena u nás je tak jednoduchá, že tomu nebudete veriť.
Návod na najrýchlejšiu výmenu: 

  • Objednajte nový produkt a ten existujúci nám vráťte s číslom účtu, pozrite postup na konci stránky.
  • Tu si aktivujte dopravu zadarmo - Doprava zadarmo je na novú objednávku, nie na cestu balíčka k nám, ten musíte zaslať na svoje náklady, alebo cez zásielkovňu zadarmo, viď nižšie.

Návod na pomalšiu výmenu:

  • Zabaľte produkty a odošlite na našu adresu s informáciami čo máme s produktmi robiť.

Čo sa nedá vrátiť / vymeniť:

  • Produkty s upraveným ročníkom
  • Produkty s pridanou potlačou kamkoľvek
  • Akokoľvek upravené motívy

​​​​ V takom prípade je nutné zakúpiť nový produkt.


Pri vrátení / výmene zaslaním na adresu:

  • Nemusíte mať faktúru
  • Od zakúpenia na to máte 90 dní (nemusíte nám písať dátum zakúpenia)
  • ​Nemusíte nám písať email, že to posielate, nemusíte nám ani volať, že to posielate.
  • Ak sa nemení adresa (odosielateľ je totožný s tím, ktorý bol v objednávke, tak nemusíte adresu znovu písať)
  • Potrebujete papier, ceruzku a niečo, v čom to pošlete. Reklamační formulár pre tých, ktorí majú radi vyplňovanie Stiahnite tu.
  • Nesnažte sa prosím o slohovú prácu, čím menej nepotrebných informácií tam bude, tým väčšiu budeme mať radosť. Stačí napísať "Triko vymeniť za veľkosť M
  • Výmena trvá väčšinou do 3 dní od doručení k nám. 
  • Pokiaľ u nás nemáte objednávku - dostali ste darček, je nutné uviesť do formulára adresu, telefón a email. Bez toho nemožno odovzdať reklamáciu prepravnej službe.

ČO MOŽNO VYMENIŤ / REKLAMOVAŤ? 

(pošlite nám triko, ak je čokoľvek zle)

  • Veľkosť (nemáte doma tak chudého ako ste si mysleli) 
  • Typ trika / mikiny (omylom bol zakúpený iný materiál, alebo typ)
  • Farba (na vašom monitore mohla vyzerať inak ako v skutočnosti)
  • Potlač (predtým ako triko prišlo, našli iste si iný koníček)
  • Ak chcete vrátiť produkt (nájom sa blíži)

ČO NEMOŽNO VYMENIŤ? 

Nemožno VYMENIŤ produkty s vlastnými nápismi ako sú:

  • motívy s nápisom tímu (hasičské, na vodu, športové)
  • dresy s menom a číslom 
  • motívy s pridaným menom navyše k potlači (rukáv, chrbát, vo vnúti obrázku atď.) 
  • motívy s pridaným obrázkom navyše k potlači (rukáv, chrbát, vo vnúti obrázku atď.) 
  • Tričká zakúpené v zľave (táto informácia je v potvrdzovacom emaili označená nápisom ZĽAVA)  - tieto tričká možno len vrátiť. 

Ak máte  takýto typ motívu a chcete vymeniť veľkosť alebo farbu, prípadne typ, tak nám napíšte na info@myshirt.cz a niečo vymyslíme ;-) 

AKO REKLAMOVAŤ / VYMENIŤ? 

Zašlite na našu českú adresu
MyShirt.cz
Podhorská 752/50
46601 Jablonec n. N.



Zadarmo zaslanie cez Packetu


Zájdite na akúkoľvek pobočku PAckety a tam nahláste SPÄTNÁ ZÁSIELKA a KÓD 970 602 84

  • Je veľká pravdepodobnosť, že na pobočke nebudú tušiť čo od nich chcete. V tom prípade s tým nemôžeme nič robiť a musíte sa obrniť nervy alebo zvoliť inú pobočku.
     
  • Počítajte s tým, že cesta balíčka k nám cez túto službu môže trvať dlhšie, niekedy je to aj 14 dní. Ako voľba pre vratku je to ten najpomalší variant, je nutné s tým počítať.
     

  • Reklamácia je väčšinou vybavená do 2 dní. Vrátenie peňazí do 14 dní (odosielame 2x mesačne)
  • Uchovajte si podací lístok! Ak sa tričko zapáči niekomu inému a cestou k nám ho ukradne, tak potom dostanete peniaze od pošty ;-)

AKO VRÁTIŤ (odstúpiť od kúpnej zmluvy)? 
 

  • Ak chcete tričko vrátiť, tak potrebujeme navyše číslo  účtu, kam  potom priletia peniaze (viac info nižšie)  a ideálne číslo objednávky. 

Stiahnite si tento formulár, vyplňte ho a zašlite k nám. Do 14 dní Vám peniaze prídu na účet.
NIKDY NEPOSIELAJTE ZÁSIELKU NA DOBIERKU, TAKÁTO NEBUDE PREVZATÁ A VRÁTI SA VÁM


Reklamační formulár pre tých, ktorí majú radi vyplňovanie. 
Stiahnite tu.