Časté otázky
DÁ SA ZMENIŤ NÁPIS NA PRODUKTE?
- Áno, stačí napísať do poznámky: Nápis tatínek zmeniť na Karel.
KEDY BUDE DOSTUPNÁ VEĽKOSŤ, KTORÁ TERAZ NIE JE?
- Bohužiaľ to nevieme, ale predpokladajte, že to nebude v najbližších mesiacoch.
ZA AKO DLHO ODOŠLETE TOVAR?
- Produkty označené [SKLADOM]
- Produkty označené [NA OBJEDNÁVKU]
- Produkty označené [NEDOSTUPNÉ]
- Nie je možné garantovať doručenie produktu "do druhého dňa" alebo "do piatku". Keď tovar odošleme, už to nevieme ovplyvniť. Môže byť u vás na druhý deň, ale aj za 4 dni, a je potrebné s tým počítať. Požiadavky na doručenie do konkrétneho dňa nie sú v našich silách.
- Dostupnosť produktu zistíte po výbere motívu, farby a veľkosti trička.
MUSÍM SA REGISTROVAŤ?
- Nemusíte, stačí v košíku zadať adresu na doručenie.
AKÉ JE POŠTOVNÉ?
- Aktuálnu cenu nájdete vždy v košíku (po vložení produktu).
AKO MÔŽEM ZAPLATIŤ?
- Platiť môžete online kartou, prevodom alebo na dobierku.
U kuriérskej spoločnosti je možné platiť aj kartou, rovnako ako na niektorých pobočkách Slovenskej pošty alebo Zásielkovne.
AKO PREBIEHA REKLAMÁCIA?
- Stačí tovar zabaliť, priložiť poznámku, za čo ho chcete vymeniť alebo číslo účtu na vrátenie peňazí.
- Faktúra nie je potrebná - máme vás v systéme.
- Záruka na tovar je 2 roky a výmena zdarma je možná kedykoľvek, ak tovar nebol nosený a praný.
VRÁTITE MI PENIAZE?
- Áno, do 14 dní od doručenia reklamácie. Peniaze odosielame 2x mesačne. Tovar môžete vrátiť do 90 dní od doručenia, nesmie byť nosený ani praný.
AKO DLHO EXISTUJE MYSHIRT?
- Sme tu od roku 2014 a odoslali sme viac ako 300 000 objednávok.
MÁTE KAMENNÚ PREDAJŇU?
- Bohužiaľ nemáme. Výber je možný len na našej stránke, osobné prezretie tovaru nie je možné.
JE TENTO ESHOP DÔVERYHODNÝ?
- Jednoznačne áno. Naša priorita je vaša spokojnosť a tisíce zákazníkov dokazujú, že sa na nás môžete spoľahnúť.
- Pozrite si naše hodnotenia na Heureka.cz alebo Heureka.sk