Časté otázky

Časté otázky

DÁ SA ZMENIŤ NÁPIS NA PRODUKTE?

  • Áno, stačí napísať do poznámky: Nápis tatínek zmeniť na Karel.

KEDY BUDE DOSTUPNÁ VEĽKOSŤ, KTORÁ TERAZ NIE JE?

  • Bohužiaľ to nevieme, ale predpokladajte, že to nebude v najbližších mesiacoch.

ZA AKO DLHO ODOŠLETE TOVAR? 

  • Produkty označené [SKLADOM]   
  • Produkty označené  [NA OBJEDNÁVKU]   
  • Produkty označené  [NEDOSTUPNÉ]   
  • Nie je možné garantovať doručenie produktu "do druhého dňa" alebo "do piatku". Keď tovar odošleme, už to nevieme ovplyvniť. Môže byť u vás na druhý deň, ale aj za 4 dni, a je potrebné s tým počítať. Požiadavky na doručenie do konkrétneho dňa nie sú v našich silách.
  • Dostupnosť produktu zistíte po výbere motívu, farby a veľkosti trička.

MUSÍM SA REGISTROVAŤ?

  • Nemusíte, stačí v košíku zadať adresu na doručenie. 

AKÉ JE POŠTOVNÉ?

  • Aktuálnu cenu nájdete vždy v košíku (po vložení produktu).

AKO MÔŽEM ZAPLATIŤ?

  • Platiť môžete online kartou, prevodom alebo na dobierku.
    U kuriérskej spoločnosti je možné platiť aj kartou, rovnako ako na niektorých pobočkách Slovenskej pošty alebo Zásielkovne.

AKO PREBIEHA REKLAMÁCIA? 

  • Stačí tovar zabaliť, priložiť poznámku, za čo ho chcete vymeniť alebo číslo účtu na vrátenie peňazí.
  • Faktúra nie je potrebná - máme vás v systéme.
  • Záruka na tovar je 2 roky a výmena zdarma je možná kedykoľvek, ak tovar nebol nosený a praný.

VRÁTITE MI PENIAZE? 

  • Áno, do 14 dní od doručenia reklamácie. Peniaze odosielame 2x mesačne. Tovar môžete vrátiť do 90 dní od doručenia, nesmie byť nosený ani praný.

AKO DLHO EXISTUJE MYSHIRT? 

  • Sme tu od roku 2014 a odoslali sme viac ako 300 000 objednávok.

MÁTE KAMENNÚ PREDAJŇU?

  • Bohužiaľ nemáme. Výber je možný len na našej stránke, osobné prezretie tovaru nie je možné.

JE TENTO ESHOP DÔVERYHODNÝ?

  • Jednoznačne áno. Naša priorita je vaša spokojnosť a tisíce zákazníkov dokazujú, že sa na nás môžete spoľahnúť.
  • Pozrite si naše hodnotenia na Heureka.cz  alebo Heureka.sk