Motor T930 - 3 - HV Runway 2V9 - Reflexné polokošeľa
Informácie o obrázku
Pre všetkých milovníkov poriadnych motorov!
Označenie motora: T930 (odvodený od T928, ktorému pridali 4 valce)
Konštrukcia motora: 4-taktný vznetový vidlicový 12 valec s uhlom zovretia 75°
Chladenie: vzduchové spoločným ventilátorom pre oba rady valcov
Ventilový rozvod: OHV s jedným vačkovým hriadeľom pre všetky valce
Zdvihový objem: 17 640 cm³ (vŕtanie 120 mm, zdvih 130 mm)
Kompresný pomer: 16,5:1
Výkon: 190 kW (260 koní)
Krútiaci moment: 990,5 Nm pri 1300 ot/min.
Spotreba paliva: 44 litrov nafty na 100 km
Činnosť ventilátora bola ovládaná kvapalinovou spojkou, ktorá spolu s termostatom riadila otáčky ventilátora. Mazacia sústava motora mala suchú kľukovú skriňu. Chladič motorového oleja bol umiestnený pred ventilátorom na odklopnej časti masky automobilu. Aby bolo možné motor naštartovať aj pri veľmi nízkych teplotách, bol vybavený dvoma štartérmi a motor bolo možné pred štartom nahrievať aj nezávislým naftovým kúrením.
Zdroj: Wikipedia
Informácie o textile
Dostupnosť
Tu napíšte co chcete ZADARMO PRIDAŤ/ZMENIŤ/ODOBRÁŤ
Nezabudnite napísať kam a aký veľký, pokiaľ to nie je jasné z náhľaduNajčastejšie otázky:
MOŽNO ZMENIŤ NÁPIS NA PRODUKTE?
Áno, stačí napísať od poznámky:
- Nápis otecko zmeniť na Karol.
- Miesto 1995 napísať 1978 atď
Skrátka čokoľvek napíšete do poznámky to s produktom urobíme
DÁ SA ZMENIŤ FARBU NÁPISU?
Áno, stačí napísať od poznámky:
- Namiesto bielej potlače chcem zelený
AKO MÁM POPÍSAŤ VEĽKOSŤ NÁPISU?
Pokiaľ je z náhľadu produktu jasné, aký je nápis veľký, tak nič popisovať nebudete. Pokiaľ chcete pridať nápis, ktorý na produkte nie je, tak stačí napísať:
- Malý za krk
- Veľký cez celý chrbát
- Rovnako široký ako obrázok vpredu atď...
KEDY BUDE DOSTUPNÁ VEĽKOSŤ, KTORÁ TERAZ NIE JE?
Bohužiaľ to nevieme, ale predpokladajte, že to nebude v najbližších mesiacoch
Najčastejšie otázky:
MOŽNO ZMENIŤ NÁPIS NA PRODUKTE?
Áno, stačí napísať od poznámky:
- Nápis otecko zmeniť na Karol.
- Miesto 1995 napísať 1978 atď
Skrátka čokoľvek napíšete do poznámky to s produktom urobíme
DÁ SA ZMENIŤ FARBU NÁPISU?
Áno, stačí napísať od poznámky:
- Namiesto bielej potlače chcem zelený
AKO MÁM POPÍSAŤ VEĽKOSŤ NÁPISU?
Pokiaľ je z náhľadu produktu jasné, aký je nápis veľký, tak nič popisovať nebudete. Pokiaľ chcete pridať nápis, ktorý na produkte nie je, tak stačí napísať:
- Malý za krk
- Veľký cez celý chrbát
- Rovnako široký ako obrázok vpredu atď...
KEDY BUDE DOSTUPNÁ VEĽKOSŤ, KTORÁ TERAZ NIE JE?
Bohužiaľ to nevieme, ale predpokladajte, že to nebude v najbližších mesiacoch
Informácie o obrázku
Pre všetkých milovníkov poriadnych motorov!
Označenie motora: T930 (odvodený od T928, ktorému pridali 4 valce)
Konštrukcia motora: 4-taktný vznetový vidlicový 12 valec s uhlom zovretia 75°
Chladenie: vzduchové spoločným ventilátorom pre oba rady valcov
Ventilový rozvod: OHV s jedným vačkovým hriadeľom pre všetky valce
Zdvihový objem: 17 640 cm³ (vŕtanie 120 mm, zdvih 130 mm)
Kompresný pomer: 16,5:1
Výkon: 190 kW (260 koní)
Krútiaci moment: 990,5 Nm pri 1300 ot/min.
Spotreba paliva: 44 litrov nafty na 100 km
Činnosť ventilátora bola ovládaná kvapalinovou spojkou, ktorá spolu s termostatom riadila otáčky ventilátora. Mazacia sústava motora mala suchú kľukovú skriňu. Chladič motorového oleja bol umiestnený pred ventilátorom na odklopnej časti masky automobilu. Aby bolo možné motor naštartovať aj pri veľmi nízkych teplotách, bol vybavený dvoma štartérmi a motor bolo možné pred štartom nahrievať aj nezávislým naftovým kúrením.
Zdroj: Wikipedia